Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



IGEHO 2015

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Krzysztof Wolniarski | 2015-12-03 14:52:03
horeca

W dniach 21-25.11.2015 r. w Bazylei odbyły się międzynarodowe targi hotelarsko-gastronomiczne IGEHO. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 800 wystawców z 12 krajów (głównie ze Szwajcarii, Niemiec, Austrii, Włoch, Francji i Hiszpanii) prezentujących swoje produkty i usługi w halach targowych o łącznej powierzchni liczącej ponad 68 000 m2.

W dniach 21-25.11.2015 r. w Bazylei odbyły się międzynarodowe targi hotelarsko-gastronomiczne IGEHO. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 800 wystawców z 12 krajów (głównie ze Szwajcarii, Niemiec, Austrii, Włoch, Francji i Hiszpanii) prezentujących swoje produkty i usługi w halach targowych o łącznej powierzchni liczącej ponad 68 000 m2. Podczas targów swoje stoisko informacyjne prezentował również Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Bernie, zachęcając do nawiązywania relacji biznesowych z polskimi przedsiębiorcami oraz przekazując informacje związane z tematyką targów i potencjale gospodarczym naszego kraju. Liczba osób odwiedzających stoisko, zainteresowanie materiałami promocyjnymi na temat Polski oraz ilość nawiązanych kontaktów, świadczą o dużym sukcesie przedsięwzięcia zorganizowanego przez WPHI w Bernie.

Zakres branżowy targów obejmował następujące dziedziny:

  • żywność i napoje;
  • delikatesy i alkohole (browary, winnice, lodziarnie, pieczywo);
  • kawa (serwisy, maszyny i urządzenia, filtry, dodatki, palarnie kawy, opakowania);
  • wyposażenie kuchenne (wydawanie posiłków, maszyny i urządzenia, opakowania, systemy chłodzenia, redukcja zużycia energii, kontrola jakości, transport i magazynowanie żywności
    i zapasów);
  • higiena i utrzymanie porządku (instalacje oraz urządzenia sanitarne i elektryczne, ochrona przeciwpożarowa, środki czystości );
  • wyposażenie hoteli i restauracji (meble, zastawy stołowe, naczynia, tekstylia kuchenne
    i hotelowe, wyposażenie wnętrz, dekoracje, odzież dla personelu, fitness i wellness);
  • nowoczesne technologie i trendy w hotelarstwie i gastronomii (rozwiązania ICT, software, hardware, rozliczenia bezgotówkowe, funkcje Check-in i Check- out w smartfonie, itp.).

Tegoroczna jubileuszowa 50 edycja targów zgromadziła prawie 76 000 odwiedzających zainteresowanych branżą hotelarsko-gastronomiczną. Targi stały się idealną okazją nawiązania kontaktów biznesowych, reklamy własnych produktów i usług oraz zaznajomienia się ze światowymi standardami branżowymi.

Dodatkowymi atrakcjami wydarzenia były liczne pokazy, prezentacje, degustacje oraz występy
z udziałem gwiazd kulinarnych programów telewizyjnych.

Więcej informacji na temat targów znajduje się pod poniższym linkiem:

http://www.igeho.ch/

 

2edytuj opis zdjęcia

3edytuj opis zdjęcia

4edytuj opis zdjęcia

5edytuj opis zdjęcia

6edytuj opis zdjęcia

7edytuj opis zdjęcia

8edytuj opis zdjęcia